15 May 2013

sembang . mana ! tiada kan !

ayat ayat sampai sekarang aku sakit hati . ayat yang tiada logik akal . sepatah bari yang pernuh dengan wangian . tapi disebalik wangian . pernuh dengan air busuk ! :)

tengah tengah bukak satu benda . terbaca pulak . tiba tiba sakit hati :

[5/13/2012 2:47:42 PM] kalau kawan .. saya ada untuk awak selamanya .
kalau couple .. saya ada untuk awak tapi saya tak janji . 
=.= awak , susah lahh ..


kata kawan je dulu . jgn ade ape ape ikatan . yg ada ikatan tu yg susah sikit tu 

dan ini pasti ayat ayat dah lapuk (ayat lama ) ayat seperti basah basi . contoh nya :



[5/13/2012 2:28:04 PM] skrg kan sy tgh blaja . nanti saya takut if saya tak boleh nak bahagikan masa natara blaja dgn awak . awak paham kan mcm mne ? 




ini bukan dengki . cuma melihat kembali masa lalu . ketika itu aku terasa diri aku ini bodoh memperdekatkan dengan orang macam tu :) thanks

No comments:

Post a Comment